Geachte klant
Wij zullen alles in het werk stellen om uw verhuizing zo voorspoedig als mogelijk te laten verlopen. Een aantal aandachtspunten voor u als klant hebben wij hieronder vermeld. Voor vragen kunt u zich wenden tot ons kantoor. Dagelijks zijn wij geopend van 08:00 tot 17:00 uur 070-3640754
Informatie. Het is in uw en ons belang dat u ons kantoor voorziet van alle informatie welke van belang is voor het goed uitoefenen van onze taken.
Bezorgen/afhalen verhuisdozen. Indien wij uw gehele inboedel verhuizen krijgt u van ons bedrijf de verhuisdozen gratis in bruikleen. Een afspraak voor het (gratis) bezorgen van de dozen kunt u met ons kantoor maken onder telefoonnummer 070 – 3 97 15 48. Meestal kunnen wij de dozen binnen 2 of 3 werkdagen bij u afleveren. Uiterlijk 4 weken na de verhuisdatum (eerder mag natuurlijk ook) willen wij de dozen graag van u terug. Wilt u zelf contact met ons opnemen om een (gratis) afhaalafspraak te maken? Wij komen de dozen dan in één keer bij u afhalen. Wilt u kapotte dozen niet weggooien maar teruggeven? Voor ontbrekende dozen sturen wij u nl. een factuur. De vervangingswaarde van een verhuisdoos bedraagt momenteel € 2,00 inclusief BTW. Voor afspraken buiten Zuid-Holland vragen wij uw begrip voor het feit dat u de dozen mogelijk een wat langere periode in bewaring heeft.
Indien wij alleen grote stukken voor u verhuizen kunt u op ons kantoor dozen komen kopen of huren. Tegen betaling kunnen wij in dit geval de dozen ook bij u thuis komen bezorgen en/of afhalen.
Inpakken verhuisdozen. Wanneer u zelf de verhuisdozen inpakt, zorgt u er voor dat alle stukken die in een verhuisdoos passen worden ingepakt. Losse spullen die in een doos zouden passen en welke niet ingepakt zijn, zullen door onze verhuizers niet meegenomen worden. Wilt u er bij het zelf inpakken van de dozen rekening mee houden, dat zij niet zwaarder zijn dan ca. 15 kg? Indien u met ons heeft afgesproken, dat ons personeel de dozen inpakt, dan hebben wij op de dag van de verhuizing (tenzij anders overeengekomen) de dozen en ander inpakmateriaal bij ons.
Verpakken van televisie en dergelijke (geluids) apparatuur. Het is altijd aan te raden dergelijke apparatuur te verpakken in de originele verpakking. Indien u die originele verpakking niet meer heeft bepaalt de voorman ter plekke hoe de apparatuur het best vervoerd kan worden (in verhuisdozen, dekens of ander verpakkingsmateriaal).
Ontdooien koel/vrieskast. Wilt u koel/vrieskast in ontdooide toestand (d.w.z. droog) voor de verhuizing aanbieden?
Garderobeboxen. Bij de verhuizing worden zonodig garderobeboxen voor uw hangkleding gebruikt. Op het oude adres pakt ons personeel de hangkleding voor u in en op het nieuwe adres wordt de hangkleding weer uitgepakt. De gebruikte garderobeboxen nemen wij direct na de verhuizing weer mee.
Begintijd verhuizing. Indien de verhuizing begint binnen de regio Den Haag kunt u de verhuisploeg normaliter verwachten tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Bij transporten van inboedels vanuit onze opslagloods of locaties buiten de regio gelden andere tijden. Wij adviseren u één werkdag vóór de verhuizing telefonisch contact met ons kantoor op te nemen om te informeren naar de vermoedelijke begintijd. Wij zullen onze uiterste best doen zo tijdig mogelijk bij u te zijn. Maar als transportbedrijf zijn wij afhankelijk van bijvoorbeeld files, verkeersongevallen, weersomstandigheden, het uitlopen van de voorgaande verhuizing e.d
Betaling. Tenzij nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen verzoeken wij u de verhuizing in contanten aan de chauffeur te voldoen direct na het lossen van de verhuiswagen. U krijgt daarbij een kwitantie uitgereikt. Wilt u er rekening mee houden dat ons personeel niet over wisselgeld beschikt? Pin betalen is helaas (nog) niet mogelijk.
De- en monteren. Wij (de-)monteren, indien overeengekomen de stukken waarvoor dit noodzakelijk is voor het transport. Indien u met ons heeft afgesproken dat wij montagewerkzaamheden voor u verrichten, moet u er rekening mee houden dat het ons personeel ten strengste verboden is gas- en/of elektriciteitsaansluitingen te verzorgen. Dit mag nl. alleen gedaan worden door een erkend vakman. Evenmin is het ons personeel toegestaan te boren. Dus: een nagelvaste hoogslaper zullen wij (indien afgesproken) op het oude adres wel losmaken maar wij bevestigen de hoogslaper niet weer nagelvast op het nieuwe adres
Verwijderen raam. Indien het noodzakelijk is dat er een raam verwijdert dient te worden, om zodoende toegang toto uw woning voor uw verhuisgoederen mogelijk te maken, dan is het aan de klant om daar zorg voor te dragen. In overleg kunnen wij dit voor u verzorgen , echter kunnen wij dan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele schade.
Verhuisovereenkomst. Wij voeren verhuizingen uitsluitend uit nadat met de klant een Overeenkomst voor de Verhuizing is afgesloten. Wilt u ervoor zorgen dat wij de getekende of bevestigde overeenkomst uiterlijk vijf werkdagen vóór de verhuizing in ons bezit hebben? Korte-termijn-opdrachten (vandaag bellen, morgen uitvoeren) worden zo mogelijk schriftelijk of per e-mail door ons bevestigd.
Parkeren. Zou u als klant willen helpen om op de dag van de verhuizing te zorgen voor voldoende parkeer gelegenheid voor onze vrachtwagen en evt. onze verhuislift.
Parkeervergunning/ontheffing. In hoe langer hoe meer gemeenten moeten verhuisbedrijven een parkeervergunning of zelfs een parkeerontheffing aanvragen. De tarieven daarvan kunnen per gemeente sterk verschillen. Van € 5,-- tot meer dan € 100,--. U zult er begrip voor hebben dat wij bedragen boven de € 10,-- aan onze klanten (volledig) doorberekenen. Deze extra kosten zijn niet opgenomen in onze offerte of in de Overeenkomst voor de Verhuizing.
Schade. Hoewel wij de verhuizingen zo zorgvuldig en voorzichtig mogelijk uitvoeren kan er altijd iets mis gaan. Wij zijn voor aansprakelijkheid verzekerd bij TVM via een all-in verhuispolis. In geval van schade dient u dit zo snel als mogelijk, schriftelijk of per mail aan ons kantoor te melden. Wij hanteren een eigen risico van € 150,--
Aanvullende verzekering. Op de door ons uit te voeren verhuizingen is de standaard transportverzekering van toepassing. Onze aansprakelijkheid krachtens deze verzekering is momenteel beperkt tot € 100.000,-. Indien uw inboedel meer waard is, kunt u bij ons een
aanvullende verzekering afsluiten De premie voor deze aanvullende verzekering komt wel voor uw eigen rekening, terwijl wij € 5,-- exclusief BTW administratiekosten aan u doorberekenen. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
Wij zullen alles in het werk stellen om uw verhuizing zo voorspoedig als mogelijk te laten verlopen. Een aantal aandachtspunten voor u als klant hebben wij hieronder vermeld. Voor vragen kunt u zich wenden tot ons kantoor. Dagelijks zijn wij geopend van 08:00 tot 17:00 uur 070-3640754
Informatie. Het is in uw en ons belang dat u ons kantoor voorziet van alle informatie welke van belang is voor het goed uitoefenen van onze taken.
Bezorgen/afhalen verhuisdozen. Indien wij uw gehele inboedel verhuizen krijgt u van ons bedrijf de verhuisdozen gratis in bruikleen. Een afspraak voor het (gratis) bezorgen van de dozen kunt u met ons kantoor maken onder telefoonnummer 070 – 3 97 15 48. Meestal kunnen wij de dozen binnen 2 of 3 werkdagen bij u afleveren. Uiterlijk 4 weken na de verhuisdatum (eerder mag natuurlijk ook) willen wij de dozen graag van u terug. Wilt u zelf contact met ons opnemen om een (gratis) afhaalafspraak te maken? Wij komen de dozen dan in één keer bij u afhalen. Wilt u kapotte dozen niet weggooien maar teruggeven? Voor ontbrekende dozen sturen wij u nl. een factuur. De vervangingswaarde van een verhuisdoos bedraagt momenteel € 2,00 inclusief BTW. Voor afspraken buiten Zuid-Holland vragen wij uw begrip voor het feit dat u de dozen mogelijk een wat langere periode in bewaring heeft.
Indien wij alleen grote stukken voor u verhuizen kunt u op ons kantoor dozen komen kopen of huren. Tegen betaling kunnen wij in dit geval de dozen ook bij u thuis komen bezorgen en/of afhalen.
Inpakken verhuisdozen. Wanneer u zelf de verhuisdozen inpakt, zorgt u er voor dat alle stukken die in een verhuisdoos passen worden ingepakt. Losse spullen die in een doos zouden passen en welke niet ingepakt zijn, zullen door onze verhuizers niet meegenomen worden. Wilt u er bij het zelf inpakken van de dozen rekening mee houden, dat zij niet zwaarder zijn dan ca. 15 kg? Indien u met ons heeft afgesproken, dat ons personeel de dozen inpakt, dan hebben wij op de dag van de verhuizing (tenzij anders overeengekomen) de dozen en ander inpakmateriaal bij ons.
Verpakken van televisie en dergelijke (geluids) apparatuur. Het is altijd aan te raden dergelijke apparatuur te verpakken in de originele verpakking. Indien u die originele verpakking niet meer heeft bepaalt de voorman ter plekke hoe de apparatuur het best vervoerd kan worden (in verhuisdozen, dekens of ander verpakkingsmateriaal).
Ontdooien koel/vrieskast. Wilt u koel/vrieskast in ontdooide toestand (d.w.z. droog) voor de verhuizing aanbieden?
Garderobeboxen. Bij de verhuizing worden zonodig garderobeboxen voor uw hangkleding gebruikt. Op het oude adres pakt ons personeel de hangkleding voor u in en op het nieuwe adres wordt de hangkleding weer uitgepakt. De gebruikte garderobeboxen nemen wij direct na de verhuizing weer mee.
Begintijd verhuizing. Indien de verhuizing begint binnen de regio Den Haag kunt u de verhuisploeg normaliter verwachten tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Bij transporten van inboedels vanuit onze opslagloods of locaties buiten de regio gelden andere tijden. Wij adviseren u één werkdag vóór de verhuizing telefonisch contact met ons kantoor op te nemen om te informeren naar de vermoedelijke begintijd. Wij zullen onze uiterste best doen zo tijdig mogelijk bij u te zijn. Maar als transportbedrijf zijn wij afhankelijk van bijvoorbeeld files, verkeersongevallen, weersomstandigheden, het uitlopen van de voorgaande verhuizing e.d
Betaling. Tenzij nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen verzoeken wij u de verhuizing in contanten aan de chauffeur te voldoen direct na het lossen van de verhuiswagen. U krijgt daarbij een kwitantie uitgereikt. Wilt u er rekening mee houden dat ons personeel niet over wisselgeld beschikt? Pin betalen is helaas (nog) niet mogelijk.
De- en monteren. Wij (de-)monteren, indien overeengekomen de stukken waarvoor dit noodzakelijk is voor het transport. Indien u met ons heeft afgesproken dat wij montagewerkzaamheden voor u verrichten, moet u er rekening mee houden dat het ons personeel ten strengste verboden is gas- en/of elektriciteitsaansluitingen te verzorgen. Dit mag nl. alleen gedaan worden door een erkend vakman. Evenmin is het ons personeel toegestaan te boren. Dus: een nagelvaste hoogslaper zullen wij (indien afgesproken) op het oude adres wel losmaken maar wij bevestigen de hoogslaper niet weer nagelvast op het nieuwe adres
Verwijderen raam. Indien het noodzakelijk is dat er een raam verwijdert dient te worden, om zodoende toegang toto uw woning voor uw verhuisgoederen mogelijk te maken, dan is het aan de klant om daar zorg voor te dragen. In overleg kunnen wij dit voor u verzorgen , echter kunnen wij dan niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele schade.
Verhuisovereenkomst. Wij voeren verhuizingen uitsluitend uit nadat met de klant een Overeenkomst voor de Verhuizing is afgesloten. Wilt u ervoor zorgen dat wij de getekende of bevestigde overeenkomst uiterlijk vijf werkdagen vóór de verhuizing in ons bezit hebben? Korte-termijn-opdrachten (vandaag bellen, morgen uitvoeren) worden zo mogelijk schriftelijk of per e-mail door ons bevestigd.
Parkeren. Zou u als klant willen helpen om op de dag van de verhuizing te zorgen voor voldoende parkeer gelegenheid voor onze vrachtwagen en evt. onze verhuislift.
Parkeervergunning/ontheffing. In hoe langer hoe meer gemeenten moeten verhuisbedrijven een parkeervergunning of zelfs een parkeerontheffing aanvragen. De tarieven daarvan kunnen per gemeente sterk verschillen. Van € 5,-- tot meer dan € 100,--. U zult er begrip voor hebben dat wij bedragen boven de € 10,-- aan onze klanten (volledig) doorberekenen. Deze extra kosten zijn niet opgenomen in onze offerte of in de Overeenkomst voor de Verhuizing.
Schade. Hoewel wij de verhuizingen zo zorgvuldig en voorzichtig mogelijk uitvoeren kan er altijd iets mis gaan. Wij zijn voor aansprakelijkheid verzekerd bij TVM via een all-in verhuispolis. In geval van schade dient u dit zo snel als mogelijk, schriftelijk of per mail aan ons kantoor te melden. Wij hanteren een eigen risico van € 150,--
Aanvullende verzekering. Op de door ons uit te voeren verhuizingen is de standaard transportverzekering van toepassing. Onze aansprakelijkheid krachtens deze verzekering is momenteel beperkt tot € 100.000,-. Indien uw inboedel meer waard is, kunt u bij ons een
aanvullende verzekering afsluiten De premie voor deze aanvullende verzekering komt wel voor uw eigen rekening, terwijl wij € 5,-- exclusief BTW administratiekosten aan u doorberekenen. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.